کوچه باغ خیالم
درباره وبلاگ

به نام خالق دوست که هرچه دارم از اوست! به وبلاگ خودتون خوش آمدید.
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 223
بازدید کل : 12197
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 216
تعداد آنلاین : 1

کد موسیقی برای وبلاگ

محفـــــــــــل انـــــــــــــس
دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:, :: 17:2 ::  نويسنده : لیال       
دلم يك كوچه مي خواهد بن بست ....
باراني نم نم .....
و
يك خدا.....
كه كمي با هم راه برويم ....
همين.....






 


نظرات شما عزیزان:

mahdiba
ساعت19:40---30 دی 1391
قلب من یک جاده تاریک بود / با تو قلبم کلبه پیوند شد / اشک هایم مثل نیلوفر شکفت / حاصلش یک اسمان پیوند شد
سلام شعله عزیز.حالت چطوره؟
امیدوارم خوب و سلامت باشی ...
با روزگار جدید چکار میکنی ؟
خوش باشی !!!


ساعت10:46---23 آذر 1391
صدا کن مرا که صدایت زیباترین نوای عالم است صدا کن مرا که صدایت قلب شکسته ام را تسکین میدهد صدا کن مرا تا بدانم که هنوز از یاد نبرده ای مرا نشسته ام تا شاید صدایم کنی صدایم کنی ومحبت بی دریغت را نثارم کنی


سلام شعله جان.
تو در لیست دوستان همیشگی هستی . . .
بهترین ها را برایت آرزومندم . . .
التماس دعا دارم . . . !


yas
ساعت0:25---22 آذر 1391
جالبه که منم دلم هوایی شد!!!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







   
 
   
profile.php